haos, energie si tripuri de magie

Zambesc intruna si sincer, cu muzica magica in timpane. Am iesit la o banala plimbare de ora 17:00, cu soarele de februarie de mana. Indiferent, oamenii se uita, ma uita, mai fac aluzii si-si creeaza iluzii slabe, dar continui sa zambesc fara perturbatii. E implinire, e haos si energie si tripuri de magie ! 🙂

 

4 gânduri despre “haos, energie si tripuri de magie

  1. Daca ar stii soarele asta cat bine face;)). exact chestia asta mi s-a intamplat mie luni. m-am trezit varza: si strasata si prost dispusa si deprimata. le aveam pe toate. si-am iesit afara.ta na na na:D. cand am revenit in casa zambeam, dansam. eram alt om.;))

Lasă un răspuns

