mă definești ? când râzi cu poftă pentru mine.

Majoritatea lucrurilor încep cu o definiție clară și cu exemple. Eu nu am nici una, nici alta, sunt așa, cred, un om simplu care crește și emană emoții, care își educă circumvoluțiunile și iubește oamenii cu care vorbește mult de obicei. Pe cei pe care îi stresez, îi iubesc cel mai mult. Cum am mai zis, sunt ca o căpușă căreia îi cresc picioarele iar, dacă o rupi de pe gâtul tău parfumat. Mi-e doooooooooooooooooooooooor! Mi-e dooor de plutirea aceea copilărească și inconștientă, de ținut de mână firav și neobosit, mi-e dor să zâmbesc tâmp și să nu mai caut slăbiciuni acolo unde nu există. Refuz să fiu reticentă, oricât de bine pentru siguranța mea ar fi. Refuz pentru că eu nu mă satur de îndrăgosteală și de oameni și de idei existențiale și rezolvări jucăușe cu sărutări dulci. Apar dileme.

Mă gândeam la ce am, ce mă definește, pentru că știi și tu, orice om are o trăsătură sau ceva ce îl face unic, îl diferențiază printre alții și îi completează între alții. Și tot gândindu-mă așa, tot zâmbind sau ca acum, mușcându-mi buza de jos, m-am blocat. Nu pot teoretiza acum, eu, fata cu cuvintele. În schimb, îmi vin în minte numai melodii și oamenii pe care încep să îi cunosc și să îi apreciez pentru că au ceva frumos de oferit și îmi vreau și eu porția cu nesaț. Cred că asta am și voi mai avea, voi mai pierde. Zi-mi tu. Și blocajul ăsta vine și din faptul că mă mai gândesc la cei care își mâzgălesc frumosul din ei cu negare sau mândrie. Acum mi-am adus aminte și de filmul Black Swanîncep să îmi simt și eu penele negre? Cine mai știe, sunt banalități prin care trec toți. Intenția mea finală este să discern valorile de non-valori și să nu mai pierd timpul.

M-am blocat încât nu-mi pot continua gândurile care secundă de secundă mă copleșeau. Nu pot citi o pagină fără să trec prin hârtie cu privirea și să uit. Nu pot vedea un film fără să ma simt nelalocul meu. Nu știuuuuu ! Știu doar că mai visez dragoni – dacă devin nebună oficial, îmi voi lua unul ca animal de companie. Am deja câțiva prin vise.

Mai știu că indiferent de exagerările și de tâmpeniile pe care le mai zic sau cred, știu că mai sunt oameni buni și în jurul meu. Pentru ei trebuie să zâmbesc. Definește-mă fără teamă, definițiile înfloresc. Și vine primăvara, și voi înflori și eu, și tu. Noi.

Și tu, te rog din suflet, râzi cu poftă, pentru mine. Vrei?

3 gânduri despre “mă definești ? când râzi cu poftă pentru mine.

  1. Imi place mult cum scrii , te urmaresc in tacere 😛 , ma relaxeaza gandul ca lucrurile simple din viata se regasesc in „aerul” care ne oxigeneaza mintea . pusi

Lasă un răspuns

