retrospectiva

Iar mă laud eu că îmi pun ordine puțin în planuri și timp. E duminică seara, ce să fac dacă nu o mică analiză a haosului în care m-am bălăcit? Reorganizare, priorități, chestii d-astea plicticoase, e un must have, cum se zice :)). Bun. Deci după cum urmează, cuvintele-cheie sunt: facultate și bibliografia pentru licență, o doză bună de remedii pentru imunitatea mea care este praf, un program mai cuminte pentru ieșirile nocturne, tot la fel de mult alcool, puțin mai multe filme, pagini de cărți, mai multă informație. Trebuie să fac rost și de un joc de strategie drag de prin copilărie, un Heroes sau Starcraft. Și gata cu legăturile bolnăvicioase. Și săptămâna asta, karaoke, ps2, jocuri !!!

2 gânduri despre “retrospectiva

Lasă un răspuns

