Ce-o, ciocio, ciociolina ?!

105 spre facultate. Un grup de 4 mucoși de liceu vorbeau, evident și cum era de așteptat, încât să audă toată lumea.

– Ce-o…ce-o fi fost aici? se bâlbâi fetișcana.

– ”Ciocio” știi ce înseamnă în spaniolă? râde mândru unul din băieți.

?

Cum face una sex între țâțe, uite-așea! după care începe să mimeze amuzat teribil gestul explicat mai devreme. Râde ca prostul, în timp ce unii dintre călători rămân cu mimica blocată. Obișnuiți pare-se cu astfel de specimene și discuții de RATB.

– Da da! zice altul. Dar ce zici de Ciociolina, de la asta vine?

– Eee..păi ”Ciociolina” e în italiană, lasă că-ți spun eu mai încolo, răspunse același minor dicționar ambulant. Ciocio…(oarecum nostalgic). Ia pula și o freacă între țâțe! Râde iar.

Concluzia nu se lăsa așteptată:

–   Ce grețoși sunteți, răspunse fetișcana zâmbind vag.

Pe mine mă luase deja cu greață și petrecusem 1 minut juma de stație. Pui de români, fascinați de farmecul italian și spaniol. Bine că nu au habar de limba română și nici de bun-simț…

4 gânduri despre “Ce-o, ciocio, ciociolina ?!

  1. si eu intalnesc foarte multe specimene din astea, ca noi toti de altfel, dar si la varste muult mai mici. copii de generala. si mi se pare foarte trist la cum sunt de aroganti si vulgari la varste atat de fragede. insa ciudat e ca ieri am intalnit, tot in autobuz, 2 pusti extrem de simpatici. aveau ei o discutie acolo despre jocuri si roboti si despre cum e in strainatate. si erau foarte entuziasmati. La un mom dat unul din ei il intreba pe celalalt daca are cont de facebook si raspunsul a fost: „nu, si nu vreau sa-mi fac”. si apoi au continuat discutia entuziast despre scoala si nu-sh despre ce mai ziceau, dar nu ma puteam abtine sa nu zambesc. erau atat de simpatici si mi-am dat seama in momentul ala ca inca mai exista sperante. pe cuvant ca eram ingrozita de pustimea contemporana si uneori imi era frica sa trec pe langa ei, mai ales pe la noi pe acas’. dar ieri m-a uimit si incantat normalitatea. eram incantata de niste lucruri, oameni „asa cum ar trebui sa fie”

Lasă un răspuns

