o dilemă umedă

Nu înțeleg deloc. Deci. Că așa încep toți limitații, cu deci.

De obicei, de cînd stau în garsonieră, apa caldă ajunge după 10 minute la etajul 10. Asta pentru că se pare că babele peste 80  de ani de sub mine nu folosesc apa caldă, ci apa rece care e mai ieftină, pe care o încălzesc pe aragaz. Pana mea, mă obișnuisem cu ideea asta, aia e! Las apa caldă să curgă în cadă, că primele 10 minute de apă rece cumulate cu cele 10 minute de apă fierbinte se combină la fix.

Darrrrr pentru baia de dinainte de ieșirea în oraș de sîmbătă, dau drumul ca de obicei la apa caldă. Trec vreo 10 minute, mă duc, opresc, mă dezbrac și mă bag în cadă. Oroare!!! M-am opărit și am ieșit imediat din baie. Apa – clocotită. Dau drumu la rece – nimic, vine fierbinte. Dau drumul la chiuvetă – aceeași problemă…Noroc cu bucătăria. Mereu trebuie să apară ceva. Na problemă!

Vă pup, o sîmbătă frumoasă și amețitoare să aveți ! Mă duc să mă scald în arome de piersici.

Lasă un răspuns

