Excepţie, că sunt înfuriată !

Ca gogoşile pe care le-am făcut alaltăieri seară, s-au încins şi s-au ars pe exterior, bune la gust, fragede. Dar negru de înfuriate.

Aşa, deci azi îmi permit să spun că oamenii, la modul general, sunt nerecunoscători, imaturi şi egoişti, plus minus aroganţi, deci prin urmare, le urez un hai sictir. Îi urăsc acum pe ăia de mă înconjoară care sunt caracterizaţi de asemenea trăsături de caracter. Le urez viaţă frumoasă şi îi rog să mă lipsească de mofturile lor de copii frustraţi la 20, 25, 30 de ani. Să nu mă caute, chit că au nevoie de mine sau nu. Că le torn acid în ochi.

Pentru că din păcate, totul merge pe regula stupidă, dar necesară, că, cu cît ţii mai mult la o persoană, cu atît i se urcă la cap şi i se cam fîlfîie de tine şi de resursele tale psihice şi fizice. Fie rudă, amic, prieten, frate, amant, iubit.

Şantaj emoţional, social, whatever. NU e corect. Dar dorinţele noastre nu ascultă de justeţea deciziilor, aşa că acceptăm şantajul pentru că ne place (place, place) să ne „ardem”.

Ei bine, nu merită nimeni nimic, în afară de mine. Deci, schimbare de priorităţi, am mai spus, voi mai spune. Încep gradual. Pînă ajung la un climax emoţional puternic. Mă bucur doar de omuleţii noi din viaţa mea care mă fac să surîd şi să nu mă pierd, vă mulţumesc că vă interesează tîmpeniile mele şi vă promit că nu vă voi iubi atît de mult încît să vă fac să vi se fîlfîie şi vouă de mine.

Ah, prieteni vechi şi noi !

Lasă un răspuns

