La mulți ani, mămicu.

Nici nu știu cu ce să încep. Cine naiba poate defini concret dragostea pentru femeia asta-minune? Nimeni.

Ei bine, după ce am citit un post de-ale Mariei, m-am gîndit că ar fi frumos să aștern cîteva urări și gînduri frumoase mamei mele, pentru că știu că citește și ce mai scriu eu pe-aici, deși nu se pricepe la d-astea. Dar mă citește pe mine și așa, de la distanță. Mă simte. De aia m-a și sunat azi să îmi spună că mi-a trimis iar bănuți, pentru mine, să îmi iau o floare și eu, de 8 martie. Cică merit, mai ales că nu am mai primit, ce-i drept, de mult timp, flori. 🙂

M-a bucurat enorm. Mă fascinează cum maică-mea simte imediat, fără să îi spun, ce am nevoie și când să ma ajute. Mama e chiar o entitate protectoare și alături de tine tot timpul. Nici nu mă mai ceartă, doar discutăm. Mă ascultă, ca de la fiică la mamă. ca de la femeie la femeie. Învățăm una de la alta.

Mi-e dor să mă primească cu mîncarea caldă, să îmi analizeze iar tenul și să se enerveze că nu mă aranjez mai mult, că nu mă îmbrac mai altfel, să mă primească mereu cu ceva bun, care știe ea că îmi place.

Și încerc să îi rămân copil, fata mamii, să fie mîndră. Îmi pare rău că nu îi spun mai des că o iubesc, dar așa e neamul nostru, mai rece unul cu altul. Preferăm să ne demonstrăm dragostea. Dar simt nevoia să o mai recunosc și aici. Mama e începutul vieții mele și eu sunt motivul vieții ei. Singura dragoste necondiționată care există este dragostea dintre mamă și copil. Deci de Ziua Mamei, nu ai cum să nu sărbătorești cît mai frumos, pentru că e o zi plină de dragoste, de flori, de cafele luate împreună și de telefoane care sună întruna. Iubește-ți mama, mulțumește-i că există.

Din păcate, mi-e ciudă că nu sunt acasă. Aș fi scos-o pe mama la o seară în care să o răsfăț. Să ciocnim un pahar de vin, să o fac să rîdă, să o alint și să îi spun că o iubesc de cînd aveam o zi.

 

2 gânduri despre “La mulți ani, mămicu.

  1. Foarte foarte frumos dyutzzo :X La Multi ANi!!!! azi pt toate mamicile din lume si pt toate fetitele frumoasele care isi iubesc atat de mult mamele:D
    te pup

Lasă un răspuns

