chestii cumplite de prin autobuze

După o noapte albă și un somn fumat de cîteva ore, mi-a fost dat să mă plimb cu autobuzele dus-întors pînă la Obor. Pe lîngă faptul că era să adorm de nu-știu-cîte ori, pe lîngă faptul că mi-a fost rău și eram ușor mahmură, am suferit crunt psihic pentru că:

1. Din ciclul ”Uite cine-ți spală parbrizul mașinii cu apă de closet la sticlă de Cola”, doi țigani tineri (o copchilă de un metru și un puști retardat) care stăteau față în față, pe scaunele din fața mea, erau în pauza de muncă. Copchila negricioasă și murdară, în tălpile goale, rîdea și începuse să se frece prin pantaloni, în zona numită adeseori pizdă. El înjura și rîdea ca un retardat ce era și aia îi și spune să și-o frece și el în fața ei: ”Hai băi, freacă-ți-o puțin în fața mea”. Cea mai cumplită ipostază de spectator din umbră pe care mi-a fost dat să o trăiesc preț de cîteva minute. Bonus: detalii din culisele frecării lor anterioare zilei.

2. Un alt autobuz, o altă haită de golani negricioși, cu manelele pe telefon la maximum. Mai și fredonau, țipau, înjurau, pula lor. La un moment dat se simte unul sau zice tot la mișto: ”Puneți bă căștile, n-auzi!” S-a făcut că nu aude.

3. Ceva mai soft acum, chiar amuzant, ar fi tendința din ce în ce mai generală ca oamenii în vîrstă care nu văd tastele nici cu ochelarii să aibă telefoane mobile cu tonuri de apel în trend. Azi în playlist: Enrique Iglesias cu Ludacris. Imaginațivă-ți o bătrînică cu batic legat pe cap, cu pielea ridată de atîția ani și cu un bastonaș în mînă, pe scaun. Sună telefonul: uuu UUU uuu! Barbra Streisand.

2 gânduri despre “chestii cumplite de prin autobuze

Lasă un răspuns

