Meet my puss in boots – Grișuleanu!

El e Griș. Are o lună juma, așteaptă vaccinul. Aparent, e de rasă, deși viitorul lui pare să se concretizeze în aria circului – e un acrobat în devenire. ”ik,,,,,bv7” – vă salută și el de pe tastatură, nu stă locului o clipă. Doarme de cel puțin 6 ori pe zi, mănîncă la fel de des și îmi dă deșteptarea la ore matinale. Prea matinale…E sadic de felul lui – oricît l-aș certa, e și mai căpos. Sare pe birou, pe canapea, pe pat, pe televizor, se bagă prin toate locurile ascunse și cade mereu în cap. Căpos, cum ziceam. Dar n-are treabă. Ne potrivim perfect la caracter – e neîndemînatic, curios pînă la limita răbdării, jucăuș, căpos și atît  de alintat și de iubăreț încît nu am cum să nu-l iubesc. Am fost două zile plecată și cînd m-am întors, nu s-a oprit din mieunat și tors pe pieptul meu, frecîndu-se cu obrajii de fața mea. Meaw meaw meaw! Nu mai zic că toarce mereu cînd îl ating. Cred că mă iubește și el. E atît de curios, încît nu mă lasă să fac nimic fără să își bage el coada sau botul. Nu mă lasă să tastez, să citesc, să scriu, să mănînc, să dorm, să mă spăl liniștită. Dar îl ador pe El Grișanu. Din primele trei zile, a anihilat cu stoicism un șoarece primit cado de la nașă-sa, Silvie. Acum nu știu ce să zic despre viitorul lui profesional, v-am mai zis, are vocație de acrobat. Dar pe de altă parte, va fi un mare amant, e prea afectuos, zău. Deci măcar se echilibrează trăsăturile astea dubioase…

La bine și la rău, Grișuleanu e acolo. Mereu. Love.

Lasă un răspuns

