„dau lectii gratuite de dezbracare de sine”

Nu e nimic deosebit la mine. Sunt o fata normala, cu asteptari mari, cu dorinte neimplinite si cu esecuri constante, probabil ca orice visator melancolic banal. Am complexe de inferioritate din cand in cand, ma indragostesc cam mereu de persoanele nepotrivite, cad in plasa ca o musculita si imi iau zborul fracturat. Mananc la ore tarzii de nervi si am frustrari usor de intuit la prima si a doua vedere.Am terminat o facultate, nu imi gasesc de lucru pe masura capacitatilor mele intelectuale si inca traiesc din banii parintilor.

Muzica e prietena mea de nadejde, la bine si la rau, de obicei stau singura si imi revars afectiunea asupra pisicului meu idiot. Incep sa cred ca toti ne nastem singuri pe lume, ca personajul lui Hector Malot, ca Ciresarii sunt un basm nedevenit realitate, ca visele sunt fragile si periculoase pentru inima. Ma defineste o tristete depresiva cand am sufletul dezvelit si infrigurat si o revelatie optimista cand dau de oameni.

Nu sunt cu nimic mai speciala decat ceilalti, nu atrag interesul mai mult decat o fata hoinarind cu buclele sale pe strada si nu trezesc pasiuni ascunse in inima nimanui care merita sau nu merita. Sunt o dilema neinteresanta, umblatoare pe strazi de tot soiul, fara scop, fara merit, fara savoare. Dau prea mult si primesc prea putin, ca tine, ca ei. Degeaba lupt pentru ce imi doresc. Mi-e teama de raspunsuri cum mi-e teama de mine si de intrebarile mele. Raman fara planuri de rezerva si ma identific cu o papusa ruseasca, din ce in ce mai mica, din ce in ce mai tipica. Usor de manuit, usor de folosit, usor de lasat balta.

Credeam ca timpul imi construieste aripi si bule de protectie, dar mai mult ma dezbraca de sine si ma infometeaza de dragoste si afectiune falsa. Lectii gratuite. Dau lectii gratuite de dezbracare de sine. Sunt un personaj de domeniul fabulosului si macar acolo exist, raman fara timp si asteptari reale, raman incuiata in povestea din cartile galbene si uitate in copilarie. Buna, ce faci? Crezi in basme?

 

6 gânduri despre “„dau lectii gratuite de dezbracare de sine”

  1. Ai reușit să îmbraci un conținut relativ banal, niște frustrări pe care le are probabil oricine la un moment dat, în cuvinte atât de bine alese, încât am citit pe nerăsuflate striptease-ul ăsta literar nu o dată, ci de două ori.

    ” Am terminat o facultate, nu imi gasesc de lucru pe masura capacitatilor mele intelectuale ”

    Mi-e teamă că ai dreptate; nu ești potrivită pentru redacțiile astea ridicol de slabe. Ești cu două clase mai sus față de media românești. Tu ar trebui, de fapt, să te faci scriitoare.

      1. Oricum, eu rămân la ideea că mai degrabă ai fi scriitoarea Andreea Enea, decât jurnalista Andreea Enea. :p

Lasă un răspuns

