demon de cerneală nocturnă

Mintea mi-e bolnavă. Halucinează. Fabulează.

Te vede aici, într-un întuneric cald, un contur umbros, și depănează poveștile tale.

Îmi ții rece la picioare.

Holbez ochii melancoolizați, cusuti cu ițe de visare,

Te caută disperați.

Genele decolorate de săratul mării în care mă înec dimineața și seara

Înainte de culcare

Tresar ca spicele de grâu la chemarea gîndurilor mele îmbătate

De departe.

Stai la marginea patului ca un demon obsedat de a fura vise

și-mi scormonești sub stern.

Cauți mereu cîte o durere din culise.

Închid pleoapele grele de foamea unor sărutări la infinit

și-ți dansez umbra deasupra mea, cu mîinile rănite de singurătatea în doi.

n-am apucat să te mîngîi în noaptea asta,

dar îți gust abisul de pe buze.

E atît de amar, ca cerneala care fierbe în încheieturi cînd te răsfoiesc.

Atunci mă învelești cu nesiguranță. Confuz, te lichefiezi în sânge albastru

și-mi inunzi venele subțiri și arse de amintirea ta

și mă faci să aștept un noi care nu necesită cuvinte,

ci doar simțăminte.

Dar în somnul mort ce vine, mă ții în gura încleștată și-mi rupi dorințe

În mii de fărîme înșelate.

Cu poftă, îmi sugi sîngele cu tot cu răspunsuri și putere și delir îndrăgostit,

Lăsîndu-mă pradă unei nepăsări înfometate, perfect umane.

fără infinitul de probabilități universale, fără dor de dăruit, fără suflet de copleșit,

ești doar o veșnică întrebare.

Nu căutai o inimă de drag, nu căutai orbirea în ochi de jad, în niciun caz a doua pereche de buze pecetluitoare.

Te-ai căutat pe tine, spre întregire,

Într-un mine

Care moare.

Lasă un răspuns

