Blog challenge: De 3,14 ori femeie@feminis.ro

Incerc un blog pe feminis.ro – De 3,14 ori femeie, nu de nebuna, asa, ci ca sa vad si eu daca se poate, daca pot, daca voi scrie permanent. Depinde de mine, de voi si de ei, bien sur. Adevarul e ca mi-e foarte greu sa nu am un target caruia sa ma dedic, pentru care sa muncesc, asa ca sansa asta e o provocare, daca stau sa ma gandesc, si pentru ca e diferit de blogul asta personal. Plus ca si cu dedublarea e mai greu :). Anyway, vreau sa ma tin de el ca-mi place, iar daca va fi si bine primit si citit, cu atat mai bine. De voi putea sa scriu mai mult in continuare pe De 3,14 ori femeie si daca o sa va placa, voi aminti si aici ce si cum.

Pana una-alta, iata ca am scris ceva de inceput, despre ce cred eu ca inseamna sexul frumos si de ce fiecare dintre noi e de 3,14 ori femeie! 🙂

De ce de 3,14 ori femeie?

Lasă un răspuns

