Despre cum sa nu te tunzi cand ai chef de o schimbare radicala

Saptamana asta mi s-a tot spus in creieras sa fac o schimbare, sa ma tund radical, sa mai ies din monotonia parului cret care nu poate beneficia de nicio tunsoare mai speciala. Deh, e incapatanat si pretentios. Pentru prima oara, am zis: ce naiba, ce pot pierde? Si apoi… mi-am dat seama… ca vocea aceea ce dorea schimbare… era a unui dracusor. M-am tuns ca mama cand avea 30 de ani. Imi pare rau ca nu pot posta poze, pentru ca nu vreau.

Anyway, am scris mai detaliat aici, cat si ce trebuie sa facem ca sa trecem peste o despartire urata. O despartire de iubirea unei femei – podoaba capilara. Enjoy!

 

Lasă un răspuns

