Ceai de izvor nocturn

Un ceai de portocale si grepfruit iti tremura pe piele
Ca asfintitul varatic cantandu-i marii o balada
Nu-mi trebuie nimic sub ploaia care pica in copaci,
Nu-mi trebuie soapte romantice, nici flori,
Nici un alt ceai neindulcit cu miere…

Cand aerul e dulce si monezile de aur se joaca-n aer
De-a viitorul si trecutul, poate un Da, poate un Nu,
Nu mai exista nimic, nici masini nervoase in parcari
Imi dau tot aurul scrijelit in suflet pentru tremurul prafuit de extaz,
E tot ce vreau sa simt intr-un decor pictat de curcubeu,
Mirosul de vara incrustat in emotii picante derulate la infinit,
Imi ramai doar Tu.

Si plimbarile sunt atat de scurte prin izvoare citadine!
Nu mai e nimeni sa ne inteleaga, zambim si mainile ne rad impreuna
Si curge caldura intruna in valuri de lumina, in ochii tai si-n ganduri erotizate,
Ma orbesc cu nuantele de scoarta bruna, de copac crud
Si razi intruna de astre si de stele pierdute-n tacuta luna.

Alergi departe de mine, sa te incadrez pueril in cuvinte de copii,
Sa te desenez obsedant cu privirea oriunde vad, sa sufar de drag si nerv abatut,
Ca imi furi tristul senin din stern si veselia din colturile gurii strambe
As vrea sa stiu: mai vii?

Pecetluieste-ma pe gatul tau ferm si inchide-ma acolo, intr-un sarut umed,
Tine-ti respiratia, indrazneste sa ma tii pe tine, in tine, sub tine,
Ca un vis de vara inexistent, agatat departe de realitati obscure
Si canta-mi cu buzele murdare de viata, din cand in cand
Citeste-mi din tine macar un rand…

Ca un du-te-vino inconstient, imi storci banalele stari de durere si placere
Si ma imbratisezi cu agonii, cu visele-mi magice de nimfa adormita,
Sa razi, sa nu cazi de tot in greseli amarui de-ndragosteala.
Si adori sa-mi gusti cu pofta sufletul si apoi musti cu putere,
Ia-ma cu tot cu durere…
Ia-ma de tot.

Lasă un răspuns

