Asteptare

Asteptand.

Iar ti-am presarat petale uleioase de piersici in asternut

Ganduri si dorinte plamadindu-ti chip cu zambet, si culoarea

Si vesnicele mangaieri copile, si soarele a incaput

Si n-ai venit, de nici intaia oara

Nu ne avem ultima oara…

Iar ti-am calcat pulsul zglobiu cu gura cruda, de driada

Si l-am cumintit si l-am trezit din cerul inimii pana intr-un iad bolnav mental

M-ai cuprins cu fiecare zori de zi ce-mi lumineaza patul gol. Bolnava

De-as intelege macar o boaba de sange

Din tine. De-as intelege de ce privirea imi curge!

Si n-ai venit, ca prima oara cand ma lasasem o prada intre feline

Cu jind sa iti clatesc marea spulberata-n irisi fascinati de umbre

Ce dura apasare ca de ciment murdar se-apleaca peste mine

Si nebunia se joaca, si caracterul tau fictiv m-a prins in hora cu ea,

Dar de unde atata amagire:

Oare mai vine?…

Lasă un răspuns

