?

In ultima vreme, karma m-a dansat, m-a lipit de perete si m-a izbit de pamant. S-a intors cu spatele rece la mine si mi-a lasat semne peste semne, vanatai cu subinteles. Am facut alegeri peste alegeri, fara sens, cuprinzandu-ma o stare de nefericire si nebunie nemaivazuta. Explicatia era simpla: uitasem sa ma aleg pe mine. Cautam disperata Raspunsul, marele Raspuns, uitand ca toata lumea este fondata pe minuni si dileme. Si intrebari. Ador intrebarile. Am dat de o Intrebare. Probabil asta ne si defineste: cautarea maretei Intrebari sub care ne traim existenta umila de muritori de rand, apatici si neinsemnati, obsedati de ideal. Intrebarea pe care am gasit-o are multe semne de punctuatie. A ajuns sa ma epuizeze, sa ma consume, sa ma macine, sa ma iroseasca si sa ma zguduie din temeliile sufletului meu crud si nedezvoltat in acord cu tine. Si ca urmare, imi moare fiinta si trecutul si viitorul, toate in prezentul pe care am inceput sa nu mi-l mai traiesc. Sunt doar un semn. Caut Intrebarea si ea fuge de mine.

Intrebarea?

Lasă un răspuns

