pune-mi o dorinta si nu fugi

Ah!

Mi-am pus dorintele in atatea stele cazatoare, incat tot cerul ar trebui sa fie stins. In schimb, mi s-au intors licuricii. Fara dorinte, fara sanse. Doar o lumina alba, rece, cat sa-mi ridice privirea uitata intr-o fierbinte resemnare si sa amortesc in asteptare. De neclintit. Am dorinte furate cate-n luna si-n stele.

Si crede-ma, m-as multumi doar sa-mi promiti un felinar in schimb si sa nu te tii de promisiune si sa-mi ramai dator doar cu licuricii calzi din ochii tai privindu-ma curiosi si nesatui. Mi-ai lumina chipul chiar si pe un intuneric lasat de hoatele stele, intr-o orbire tacuta.

 

Lasă un răspuns

