Cu ce-am rămas de la iubiţi şi prieteni e bun-rămas

x„Mi-ai dat filme. Bă, sunteţi futuţi!
Lăsaţi-mă cu filmele voastre din casa de oaspeţi
Neam spart.
Man, e blană, parastas de parastas.
Alt film, altă paranoia.
Păi dacă-ţi dai mort de fiecare dată?
Frate, eşti nebun? Nu te cred.
Panicăăă, panicăăă.
Hai cucuie-n gură.
Totul o să fie bine.
Ce fraier e flăcăul, ai atâtea aluniţe care trebuie sărutate!…
Mai bine îţi păstrez ultima viaţă pentru orgia în doi
cu nu jazz.
Apoteotic universul transvers.
No way! No way!
I sea seehorses.
Lasă, man, filmele. Eşti degeaba.
Mai ia o boabă,
eu mai am doar o pastilă de iubire,
trogloditule.”

Lasă un răspuns

