de fiecare data

Sufletul meu mai pierde cate-un razboi
de fiecare data cand imi dai drumul pe fereastra luminii
iar picaturile de tremur se usuca pe obrajii infierbantati
de fiecare data cand imi zdrobesti oasele imbibate
de fluturii care zboara innebuniti de goliciunea chipului
tau intristat de ploi.
Ma lasi dezbracata de cuvinte, dragile mele cuvinte
care te imbraca cu textura zambetelor mele firave
de fiecare data cand iti sorb moliciunea buzelor
cu gust de extaz bolnav si parfum de-amor
fierbinte.
Imi desenezi formele avide de pasiuni si orgasme tactile
cu masura modestelor tale priviri pierdute
de fiecare data cand agonia iti picteaza gemetele
si te razbuni pe umila mea piele aburinda dupa ploaia atingerilor tale
de placeri nocturne si flacari sensibile la culorile
sclipirilor din ochi, febrile.
Ma sfarami cu contururi de tandrete incatusata in privirile tale tirane
coplesindu-mi biata fiinta in vapai de iubire nedescifrata
nici de tine, nici de mine, doar o alcatuire pura de emotii
amortite de teama de-a mi te preda cu totul, in „a fost” si „va fi”
de fiecare data cand ma ai sub tine.
Imi deschizi sufletul timid ca pe-o cutie de zahar si uiti,
uiti de dulceata simpla a acestei cesti de ceai de iasomie
si bei cu nesat fara sa te gandesti ca gurile au nevoie de aer
si energia contopirii dintre buzele carnoase ale inimilor
flamande de fantastic si de povesti nerostite
mie.
Ai uitat sa-mi  canti o balada din preaplinul vibratiilor de catifea
ale pielii tale fumegande de-o nebunie care ma preda
de fiecare data cand ma tii in palmele inghetate de real
si profiti de undele subtile de parfum muribund ce-ngana
trepidant, ca notele de vioara pe coastele mele sensibile
sa pleci din asternuturile primaverii ce devin
odata cu tine, candva.

Lasă un răspuns

