dezbrăcare

Ochii tăi cern doar lumină peste mine.

De fiecare dată când îți întâlnesc chipul, mai tresare înc-un dor

De gustul tău de vară arsă ce ne-mbată cu amor

Și soare nasc când ești în mine.

Să-ți râdă vocea a copil!

Și-ai să-mi admiri frumosul cu sânii-nfiorați de ploi

Ce cad ușor din ochii tăi

Să spele teama de-a te pierde.

Dă-mi mâna să mă plimbi în tine

Și tandrețea o să-ți transpir  pe fiecare umăr

Când vise-ți cos în suflet și vise-mi împletești în păr

Să fiu a ta, să-mi fii destin.

Sărutul tău îmi desenează trupul.

Sătul de mângâieri străine, îl scalzi acum în ființa ta

Căci tu-i ești rege, nu uita,

De când m-ai strâns în brațe, totul.

Lasă un răspuns

