cuceriri la apus

fata
De fier să fii şi tot nu m-aş opri din descântat,
Să-ţi gust emoţiile de metal şi palmele ridate de poveşti
Ce-au fost odată scrijelite cu nesaț
Pe sâni necopți și ochi sălbatici şi viori trupeşti.
Tremurul febril mi-l potoleai brutal c-o linişte de mort
Desprinsă parcă din inimi de vikingi sihaștri
Din ținuturi nepopulate-ai venit cu frigul, înot
Cu cerneala neagră a scriitorului înveninat, cu ea mă scrii.
Ascuns cu grijă de Artist într-un drag chip de lemn crud,
Distant, năucitor, prevestitorul furtunii în cerul meu cald
Şi-al comei în care mă afundă sacrificiul făcut
De dragul de-a bea acea emoţie în care mă scald.
S-o bei cu nesaţ
Până la însufleţire.
Lasă un răspuns

