Webstock 2016: trenduri în comunicare & cele mai creative campanii social media

Angrenată între joburi și viața intensă din București, bloggingul a rămas în urmă pentru mine. Undeva, în trecut, când joaca, curiozitatea și pofta de un spațiu nelimitat de citizen journalism și dedicat comunităților online erau prioritare. Și-acum, mi-am adus aminte, “răsfoind” impresiile bloggerilor despre întâlnirile Webstock, de unul dintre ultimele mele materiale scrise în legătură cu pe-atunci trendul hot al online-ului: blogmeet-ul.

Vorbisem cu bloggeri din țară despre întâlnirile lor și despre ideea de blogmeet ca redacție de social media, în anii în care abia se consolidau termenii ăștia.

Bloggerii au dorit să socializeze mai mult. Şi atunci, a circulat un tweet: „Să fie blogmeet“! Şi a fost blogmeet. Cam din 2005, din cîte am înţeles, în Bucureşti. Din grup de referinţă, se transformă în grup de apartenenţă. Dar de ce motiv de întîlniri „speciale“? Poate fi considerat o urmare a numărului sporit de bloguri româneşti la ora actuală. Mai întîi, studiile efectuate de Carmen Halotescu şi Cristian Manafu în 2005 şi 2006 au estimat circa 5000 de bloguri existente la acel moment, respectiv 12-14.000 de bloguri. (Blogmeet-ul, o redacție pentru social media, în Dilema Veche)

Acum, alte vremuri, alte așteptări. Alte blogmeet-uri, alte povești. Alte trenduri și alte abordări – unii ar spune mai spre rău, majoritatea spune spre mai bine. Dar trăim vremuri în care comunicarea rămâne miezul, iar formele pe care le prinde sunt diverse și mai atrăgătoare. Brandurile mizează foarte mult pe social media, content marketingul a devenit unealta de bază a succesului pe termen lung, blogul a prins noi valențe – e și normal ca proiectele online să fie tot mai bune, creative, provocatoare și inovatoare. Și, cum totul în ziua de azi este cu și despre asta, e mai mișto să ții pasul cu ele și să le știi, mai ales când aproape toate joburile le implică.

Blogmeet-ul de-atunci a luat, în ultimii ani, forma întâlnirilor Webstock, organizate anual de Cristian Manafu (prin Evensys) și parteneri. Anul acesta, pe 30 septembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, ediția a noua Webstock 2016, va cuprinde întâlniri interactive despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, punând accent pe ultimele tehnologii și aplicații din domeniu.

Evenimentul include conferințele Webstock și decernarea Premiilor Webstock pentru cele mai creative și inedite proiecte și campanii de social media din țară, din ultimul an. Așadar, dacă ai curiozitate și mai și activezi în domeniu, go for it.

Juriul a fost anunțat și el: Monica Jitariuc (The Practice), Ionela Buta (McCann), Adrian Alexandrescu (Interactions), Laurențiu Dumitrescu (Digital Star), Vica Schipor (Bitdefender), Teodora Agafiței (Bergenbier), Radu Ionescu (Kinecto), Cătălin Teniță (Zelist).

Și cam toate informațiile le găsești pe http://www.2016.webstock.ro/

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s