Melodiile sufletului. Lost (Sunlounger)

In primul rand, Markus Schulz ft Dauby – Perfect. Apoi, albumul Chill Version de la Sunlounger. Am primit azi de la Iuly melodia Lost, superba! Minunata!! Pentru a descarca albumul (piesele sunt chiar speciale), intrati pe unul dintre site`ul lui Bogdan, pe http://despretrance.blogspot.com/2008/08/sunlounger-sunny-tales.html aici sunt si chill version, si club version. Dar Sunlounger – Lost (Chill Version) mi`a lasat un suflet tresarind pe sunete. 😀 … Continuă să citești Melodiile sufletului. Lost (Sunlounger)

Eugen Iustin ft Nasta – Prognoza

Versurile sunt minunate, incredibile, o pozie curgatoare. Varsa dragoste: Azi ma invelesc cu norii vostri, multumesc, in grotesc ma infasor, incropesc din dor, devin povestitorul meu, cum am vazut in vis, nu mai bateti v-am zis cerul meu ramane-nchis m-ati suflat si m-ati stins am rasuflat m-am aprins m-ati daramat m-ati intins m-am decorat si m-am intins peste patul meu de foi este patul de … Continuă să citești Eugen Iustin ft Nasta – Prognoza

De ce nu intelegem ca nu exista nimeni pentru fiecare?

De ce nu intelegem ca nu exista nicio persoana pentru fiecare dintre oameni? Pentru ca avem nevoie de iluzia asta. Cautand ceva ce se pare ca nu`i al meu. Dorind ceva ce se pare ca apartine altcuiva. Regretand ceva ce se pare ca era doar in stele. (Sunlounger – Lost (Chill version)) De acum sunt singura. Ma uit in oglinda si vad firimituri dintr`un copil, … Continuă să citești De ce nu intelegem ca nu exista nimeni pentru fiecare?

Markus Schulz : House Parade Festival Romania 15 august 2008

A fost, nu am fost. Dar ascult mixul, care e superb! Markus Schulz a inchegat multe melodii bune: 01. ID 02. Cressida – 6am (Kyau & Albert Remix / Markus Schulz Big Room Reconstruction) 03. Hammer & Herbick Featuring Boytronic – You (Dyor Remix) 04. ID (Track 06 from ASOT 350 Set) 05. Ali Wilson – Shakedown 06. ID (Track 02 from GDJB World Tour … Continuă să citești Markus Schulz : House Parade Festival Romania 15 august 2008

Printre gratii de stele.

Evadare din pământ, din văi de lacrimi, din trista ironie a unei vieţi pustii. Din sufletul unui sfânt, evadare în patimi. Sunt suflet prins în libere închisori, limitată în emoţii, limitată de cuvinte, singură. Îmi citesc mereu propriile scrisori. Tot mă zbat, închid pleoapele obosite, Să amorţesc culori şi râsetul isteric, Nu reuşesc decât să am gândurile lipite. Vorbesc cu mine, mă cert cu mine, … Continuă să citești Printre gratii de stele.